Försöker sova , svårt efter en dag som denna :(

2010-08-05 - 05:03:30

Denna dagen har bara varit kaos , och därför har det blivit så otroligt dålig update ...
Åkte och handlade med Ylva innan iallfall, vi tog även med oss Dylan . Sen hem och var i köket när Ylva lagade mat , och hjälpte till att packa upp alla varor. det blev Hummer-macka till förrätt och ost-fyllda snäckor(pasta) till "huvudrätt" , efter det så blev det bara slö i soffan till America got talent. sen gick de och la sig , och jag skulle göra det samma , men jag kan verkligen inte sova .. tänker för mycket på vad som hänt under dagen , fast att allting är löst nu , sån tur är! Jag vill släppa det , jag vill glömma det , men det är så otroligt svårt och det hugger till i mitt hjärta varje gång jag tänker på hur det hade kunnat sluta om det inte blivit löst ...
Nu ska jag försöka sova , IGEN , har redan legat i sängen i ungefär 1 timme , men det går inte , tankarna springer iväg ifrån mig , och därför kommer här nu en liten text om min André , tankarna är hos dig just nu efter denna dagen . Du ska veta att jag älskar dig ... !

-
-

Att det skulle bli jobbigt att vara ifrån dig i 3 månader visste jag , men jag trodde aldrig någonsin att det skulle bli såhär jobbigt bara efter 1 och en halv vecka.
Vi har haft våra motgångar under denna resan redan, men den starka kärleken som vi har till och för varandra gör att vi klarar dessa med en klackspark.
Vi har bara varit tillsammans i 3 månader, men redan känns allt så underbart tillsammans med dig, antagligen eftersom viljan efter dig varade i 2 år innan jag fick dig.
Du är den första jag tänker på när jag vaknar, och den sista jag tänker på innan jag somnar. Jag har älskar förut, ja det har jag, men det har ärlig talat inte varit på denna nivån. Jag trodde att jag redan hade älskat någon på högsta nivån, men det var verkligen ingenting jämfört med känslorna jag har för dig efter såhär kort tid. André Clarensius, du gör mig oerhört lycklig och jag är så glad över att du är min!

Nu är det "bara" 77 dagar kvar tills jag äntligen är i din säkra varma famn igen, tills jag äntligen får känna dina underbara läppar mot mina, din lukt och bara ha dina armar runt min kropp. Jag längtar så oerhört och det är den längtan som övertygar mig om att jag klarar denna resan, att VI klarar denna resan<3


Jag Älskar Dig André Clarensius <3
God natt mina (få) men
dundergulliga läsare :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0