Hemma efter en shopping-runda cirka 100 dollar fattigare :(

2010-08-08 - 23:55:37

sååååååå nu är jag & Ylva hemma igen efter en shopping-runda :)!
vi var inte ute med Dylan , för han somnade i vardagsrummet hehe så jag & Ylva satte oss i bilen och åkte till Burlington Mall och gick runt lite :) handlade en t-shirt och en shortsdress där (visar foto sen) och letade efter converse skor men finns inga vita och höga :(? och det finns väldigt få converse skor här faktiskt nu under sommaren :( men hittade iallfall ett par svarta höga som jag tänkte köpa men ska beställa vita istället imed att det är det jag vill ha , men hittade min storlek så nu kan jag beställa , Kids 4 , haha roligt man kan ha barn storlek :p
Sen körde vi hemåt men kompå att jag måste ladda min mobil med pengar och att jag måste ha träningskläder tills tisdag så vi stannade till någonstans på vägen och jag handlade lite på Marshalls, även ett par skor :) sen handlade jag T-mobile refill 25 så nu har jag pengar igen :)(a)

Har tyvärr glömt fota idag (sorry Peter haha) men tar igen det en annan dag :)
Postat av: Peter

Hej på dej. Det gör inget, då får du ta 2 foton x-tra nästa dag istället :)

2010-08-09 - 06:10:55
Postat av: VANESSA SVARAR

Hahaha jadå :)

2010-08-09 - 14:19:17
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0