Klockan är 20.38 och vi är hemma från stranden :)

2010-08-01 - 02:38:19

Hej! nu är vi hemma igen , och har nyss ätit lite mat som vi handlade med oss påvägen hem haha :p
jag, Ylva & Dylan åkte till Gloucester, en stad en bra bit ifrån, för att träffa Ryans syster, hennes man & son, och hennes kompis och man för att åka till stranden en runda :) vi åkte hem till Ryans föräldrar, dom som bor i huset i Gloucester, och bytade bil sen åkte vi ner till resten som redan var nere på stranden. Vi kom dit lite i 2 , så det var sjukt långa köer på hela motorvägen dit :p Jag solade en massa , och gick ner för att känna på vattnet en gång men det var kallt (och det finns hajar) så jag sket i det och fortsatte att sola hahaha :D
De andra gick runt 5 , och vi 3 stannade kvar ne liten stund :) sen packade vi ihop och körde till huset för att byta bil och lämna tillbaka lite saker , men det blev så att vi stannade där en liten stund tyvärr och sådant ..
När vi sedan körde hemåt blev vi sugna på glass så vi stannade till och köpte vars en SMALL glass(kulglass typ) med smak av Snickers och jag lovar deras "small" är som 5 kulor i Sverige hahahha helt sjukt ju :o!?!
Så jag & Ylva kämpade med att äta våra glassar på hem-vägen hahaha :p undertiden vi körde så smsade Ryan att vi skulle handla med oss mat , så vi stannade till på något ställe och handalde mat , jag tog en Grilled Chicken Sandwich hehe :p
Kom hem , startade datorn och sa godnatt till min älskling som varit uppe till 2 svensk tid för att säga godnatt (a) sen käkade vi och nu ligger jag här och skriver , ska upp där uppe efter detta inlägget :)












Postat av: Mimmi h

Fan vad söööt ungen är! :D:D hoppas du har det kul där :) saknar dig! <3

2010-08-01 - 03:02:02
Postat av: VANESSA SVARAR

hehe en liten tjockis :) jadå, men jag har väldigt mycket hemlängtan :/ Saknar dig med! <3

2010-08-01 - 03:56:15
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0