Lite Om 2009's årgång

2010-08-03 - 02:45:05

(har sjukligt tråkigt, då slutar det såhär)


År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 2;an & 3;an på Heleneholms gymnasium
Vad hade du för hårfärg - brun - blond
Hur lång var du - 1,61 antar jag?
vem var du kär i - A
Hade du nån Pojk/flickvän - ja
Vad brukade du göra på fritiden - umgås med vänner, festa, dansa
Vilka umgicks du med - Sandy c/o , Kaya, Louise etc. :)
Var allt Bättre då - Nej
Skulle du vilja gå tibx dit - haha nej
Har du förändrats - Ja , alla förändras mer eller mindre

Nu:
Vilken klass går du i -
Ingen, har tagit STUDENTEN
Vad har du för hårfärg - Brun
Hur lång är du? - 1,61
Vem är du kär i - Min älskling André
Har du nån Pojk/flickvän - Ja
Vad brukar du göra på fritiden - Umgås med vänner & pojkvän, fika, blogga, (festa) - Men just nu , jobba i USA
Vilka umgås du med - Flickorna & älsklingen - Men just nu Dylan, Ylva & Ryan haha
Hur ser du ut - brunett, kort ?

Har du:
Kysst någon -
Ja
sovit brevid någon med samma kön - Ja
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja
slagit ner nån - Nej inte slagit ner
Ljugit för en bra vän - Vit lögn kanske ?
Svikit någon - ja ..

Vem:
Skrev du senast till på msn -
älsklingen
Kramade du senast - Dylan
sov du hos senast - Ylva & Ryan - 79 dagar till
Vill du vara just nu - Mig själv?
Ringde dig senast - älskling på Skype .. räknas det ? Annars mamma

Vad:
Drack du senast -
Sprite
Köpte du senast - Sprite , Snickers & KitKat
Gjorde du igår -
Shoppade i Boston :)
ska du göra imorn - Passa Dylan , handla med Ylva & Dansa
Vill du göra just nu- Vara i älsklingens famn <3
Åt du senast - Taco-lassange
Är närmast dig som är rosa - En klänning



Kärlek :
Du är kär nu -
Ja, och mycket!
Du har sårat nån så den började gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smugit ut utan lov - Ja när jag var yngre
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja någon enstaka gång men bara något litet!
Jag har en hemlighet som ingen vet om - ja
Jag har fuskat i ett spel - haha ja
jag har struntat i ett prov - ja

Dåliga Tider:
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag har tagit medecier mot drepression - nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - ja antagligen
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
ja
Jag har sett någon dö - ja
Någon du Har känt som nyligen som dött - nej nyligen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0