Mätt och trött ...

2010-08-13 - 03:56:39

Så , nu sitter jag här , mätt och belåten haha :D pratade med min älskling litegranna innna , och sen när Ylva & Ryan kommit hem så åkte jag , Ylva och Dylan till affären för att handla en hel del :) det blev massa juice, kakor, mjölk, glass etc. etc. en massa nödvänligheter haha :D Påvägen hem handlade vi hem lite Thai-mat från Rice Kube för klockan vart redan halv 9 så hade blivit sent att laga mat och lilla Dylan var jätte hungrig .
Vi kom hem vid 9 och packade upp altihopa och har nyss ätit , kan säga att kyckling curryn var SJUKLIGT stark haha och de varnade ingenting alls om det haha det brändes i munnen när man åt det helt ärligt haha :P

Nu smet jag ner här för att up-datera lite , ska upp till Ryan Ylva och Dylan snart igen :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0