Musik-nördar mig :)(a)

2010-08-09 - 04:57:50

Så , nu har jag kommit ner i min säng igen hehe :) ligger här med datorn framför mig och pratar lite med den enda som är vaken nu haha Tubias-nörd och lyssnar sönder på;
Mike Prosner - cooler than me
Lady Antebellum - I need you now
Eminem, Rihanna - Love the way you lie
Casa De Leones - No Te Veo
Juelz Santana, Razah - Changes
duuuuunderbra låtar ju :D

borde nog snart sova , men är inte alls trött ännu så vi får se när jag slocknar, men detta blir mitt God Natt inlägg iallfall :)(aaaa) så god natt mina underbara och få läsare :)!

Postat av: Peter

Godnatt på dig och godmorgon på mig. Nu ska jag snart cykla till jobbet. Ha en trevlig natt :)

2010-08-09 - 06:15:35
Postat av: VANESSA SVARAR

Hehe god morgon :)

2010-08-09 - 14:19:52
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0