Rubrik?

2010-08-17 - 23:47:20

Har slöat och lekt en del med lilla Dylan och sen somnade han i mitt knä haha gulligt :p Ryan kom hem vid halv 5 men han gick runt 5 tiden igen för han skulle på RED SOX GAME , och precis när han gick kom Ylva hehe :) Har suttit med henne uppe i köket och tittat på när byggare bygger deras däck och lyssnat på Ylva som undrat en massa om varför de gör så eller si haha jätte roligt :p och hon pratar svenska med mig och vågar inte fråga de för hon är rädd hon ska känna sig dum haha jätte roligt :D

Vet inte om det blir dans idag , mitt huvud dunkar ihjäl pga detta vädert bläh :(!



haha tänkte försöka övertala Ylva att gå med mig på bio-premiären imorgon av Vampiers Sucks
haha men det verkar inte vara någonting alls för henne haha så får vänta tills jag kommer hem
till Sverige och se den MED svensk text haha (a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0