Alla Hjärtans Dag .

2010-02-14 - 21:40:18


Hej!
Igår skrev jag ingenting då jag inte hade riktigt tid :) men men .. duschade och gjorde lite sådant , sen vid 3 tiden kom Marcus hit :) vi tittade tv och gjorde inte mycket alls :) sen lite över 5 hämtade jag in Lina som jag skulle vara barnvakt till , så vi lekte lite med henne :p sen gjorde jag mat till mig, Marcus, Yasemin och Veronica , men de två åt senare :p sen tittade vi tv och så , sen somnade Lina vid 9 och jag & Marcus tittade på Texas motorsågsmassakern ? haha öööööööver läskig ju :(! sen kom Bosse hem och satte på OS så efter ett tag valde jag & Marcus att gå och lägga oss , så runt halv 2 la vi oss i sängen för att sova men då vaknar Lina haha :p men vi båda somnade ganska snabbt :)!

Idag vaknade vi halv 8 !?! åååångest haha :p tittade tv och låg bara kvar i sängen och slöade haha :P runt tio lämnade vi in Lina sen har jag & Marcus bara segat i sängen tills nu , förutom när vi käkade haha med resten av "familjen" ? Tjugo i 9 tog vi bussenn in till Maxi , handlade lite gott sen sa vi hejdå så åkte jag hem igen och han gick hemåt <3

Så nu ska jag lägga mig i sängen med Dina och Veronica och äta godis och titta på tv :)!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0