Började bra - Slutade med kaos

2010-02-27 - 13:51:08

HEJ!
Kaya kom och hämtade mig igår så handlade vi med oss McD hem till henne sen började vi göra vid oss . blev Baggy jeans, vit body, hänglsen som hängde ner, palestinasjal, "solbränna efter skidglasögon" och skidglasögon på pannan :) och kaya likadant fast med svart tröja :)
Förfest hemma hos kaya med Christoffer, Mattias, Kaya, André, CJ, Amanda, Lina, Linnea, Louise, Johanna, Pernilla och malin.. väldigt trevligt faktiskt :) Sen pkte vi bil in till stan , kom in och började partaja :)
Kvällen gick åt helvete och allt blev kaos .. tänker inte säga mer än så här faktiskt .. !
Stannade kvar och snackade ut med Christoffer och malin , sen gick hon och jag & Christoffer fixade ut hans jacka.. sen hamnade vi på BK och idioten handlade 8 kingwings påsar hahaha :D sen tog vi taxi hem till mig och deckade direkt ..
En kväll som började bra, och slutade med k.a.o.s ...

Vaknade idag runt 10 haha , och vi kunde inte somna om :( så tittade tv och christoffer lekte med Dina haha :) sen följde jag & Dina han hem en bit och sen har jag bara suttit här i sängen .. ska snart duscha , sen blir det en segig dag idag tror jag :) ..

Lägger in bilder när jag får tag på några :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0