Dino <3

2010-02-23 - 01:27:45

I'm home :D! eller ja , har varit det ett tag haha ;D
åkte in till stan med Kaya , träffade Andre , CJ och deras tjejkompis =) hämtade ut biljetterna sen hamnade vi på BK i Entré för att "fika" haha :p tio över 9 va det dags för bio :) den va över ball haha :D verkligen värd att se ! dock så grät jag en gång , var ensam om det antar jag .. En "dino-hund" fanns med i filmen, självklart ganska lika och självklart hette hunden i filmen Dino .. så bröt ihop lite när han avlivades :( Miss you bebis <33! men men ..
den slutade runt 11 , så vi åkte till Midhem McD och tog vars en varm oboy / te och satt där ett tag .. sen var det dags att åka hemåt :) Tror jag var hemma runt kvart i 1 tiden :p?
Så nu halv ligger/sitter jag i sängen och tittar på 2½ men haha :D ska snart mysa ner mig..
Imorgon blir det krök för hela slanten :D dock inget öppet så vet inte riktigt var vi hamnar :( Massa party sugna flickor iallfall haha :D


<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0