Flyttar 6e mars.

2010-02-20 - 12:55:39

19 december 2008 flyttade jag, min mamma och min syster från vår lägenhet i Kirseberg ut till ett hus ute i Kristineberg vid Oxie. Mamma blev sambo och han hade 2 döttrar i jämn ålder som mig och min syster. Jag kom jätte bra överens med hon äldsta av dom, som är 1 år yngre än mig själv, och jag kunde prata med henne om det mesta. Innan vi flyttade ihop med dom så hade jag och min syster endast träffat hans barn 3-5 gånger. Jag hade ångest över att flytta ut hit, jag va glad för jag skulle få närmre skolan och ett eget rum, men det var långt ifrån min dåvarande pojkvän, och långt ifrån alla mina vänner. Men vi flyttade ut hit och det var bra den första tiden, typ så 1-2 månader? sen blev det kaos, mammas sambo och min syster kom inte överens, och det blev massa bråk och tjafs daligen.. Nu har det gått utför och mamma har letat kägenhet de senaste 2-3 månaderna, och vi fick en lägenhet vid nobeltorget och vi flyttar in den 6e mars. MEN, jag har kommit så bra överens med hans äldsta dotter, och jag hoppas att jag kommer fortsätta ha kontakt med HENNE, och det kommer bli en bit ifrån min
bästa vän som bor här i Oxie, nu bor vi 15-20 minuter ifrån varandra när man GÅR. Och det kommer kännas konstigt att inte kunna ringa henne om kvällarna och vi ses 5 minuter senare...
Vi flyttar alltså den 6e mars, och vi har inte börjat packa någonting alls ännu, och jag kommer faktiskt att sakna HUSET och området, nära till den närmsta tjejkompisen jag har och den närmsta killkompisen jag har..


Postat av: Feliciah

Woho, då kan vi gå ut med voffsingarna tillsammans !

2010-02-20 - 17:46:42
URL: http://prinsessankristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0