FULLSPECKAD DAG :)

2010-02-01 - 20:13:39

Hej hej!
hemma igen haha :) idag var det skola , inget speciellt med den haha tråkiga lektioner som vanligt , dock gjorde jag, Karla, Josefina och Emelie världens coolaste snögubbe haha över nice :D (kommer bild på hon/han sen) haha :D , faaaan vad jag läntar tills studenten , bort från skolan och bort från vissa personer , sååå good :)! gick ifrån skolan klockan 2 , då kom Kaya till parkeringen med Dina och Bahar, Hanna, Batoul och Besa följde med ut för att hälsa på bebisen hehe )
Sen körde vi till Caroli city , sen till Nobel och hämtade upp Feliciah och Kristall sen till Caroli och parkerade sen till hundaffären Fun Dog (tror jag) kollade runt lite :) handlade en tröja till lilla Dina :) sen körde vi till Jägers Zoo och kolade runt där lite :) handlade ett koppel till bebisen och en fin VÄSKA :)  sen handlade vi i Jägersro , lämnade mat och Dina, sen lämnade vi Feliciah och Kristall sedan vidare till BK (a) sen hem och käka , och nu ligger jag här i sängen (haha som vanligt) och tänker på dig .. älskar dig , det vet du.. allways did and will allways do..!
Ska starta tvn nu och se om de finns något nice på tv haha :D

Vår coola snögubbe :D






DETTA FICK LILLA DINA BEBISEN IDAG :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0