God morgon!

2010-02-27 - 19:17:47

God morgon!
haha :P nu är jag vaken helt och hållet :) halv sovit från första inlägget till runt 4 tiden och vaknade för typ 10 minuter sedan.. skit hungrig och jätte sugen på godis, så ska kasta ihop något att äta och sen sätta mig i soffan med syster :)!



Postat av: Anonym

Assu, tycker du verkligen helt ärligt från ditt svarta hjärta att denna bilden är FIN någonstans? Du lägger upp den ofta, har med den i blogg designen o s v. Finns MYCKE bättre bilder på dig så PLEASE skona oss från denna!!!!!!

2010-03-02 - 03:16:58
Postat av: VANESSA SVARAR;

Du kan ju börja med att stå för din åsikt innan du öppnar din käft :) okej ?

Och vad menar du med mitt svarta hjärta? och du är ju verkligen helt jävla efter? Var ser du denna bilden i min bloggdesign ? DET vill jag veta, för jag själv ser den inte :)

2010-03-02 - 16:58:53
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0