Hejsan!

2010-02-24 - 20:38:19

Hej!
Dålig updatering idag jag vet , men har inte haft igång datorn förens nu haha :P men men ..
Igår åkte jag och Kaya till Helsingborg för att träffa hennes kompis och hans killkompis , vi träffade dom och tittade tv och snackade lite haha :P Runt halv 2 - kvart i 2 tiden tror jag så begav vi oss tillbaka till Malmö , hämtade upp Marcus och Adnan i persborg sen lämnade vi av Adnan hemma och fortsatte till Oxie .. Kaya lämnade av mig & Marcus hemma och vi var hemma runt kvart i 3 , så båda deckade typ direkt haha :D!

Vaknade idag runt tio av att Dina behövde gå ut , så gick ut en snabb runda med henne sen in och la mig igen :p sov vidare och vaknade till lite då och då till halv 1 då jag vaknade helt :p Marcus vaknade också då någongång haha :P vi var bara hemma , tittade tv och så :) sen vid halv 6 så kom Kaya , körde Marcus till bussen och jag följde med henne hem för vi skulle göra ett CV till mig haha och hon fixade sitt :) Sen begav vi oss till McD och lämnade de sen satt där lite och sedan åkte vi hemåt igen :)
När jag kom hem så damsugade jag hela ovanvningen nogrant haha ! tog fan nästan 40 minuter att damsuga ovanvåningen med hallen, mitt rum, vardags rummet och köket haha och det är inte stort I promise :p!

Nu vet jag inte alls vad som händer , en tråkdag :(??

Tror jag har åkt på en lunginflamation (igen!) :(! orkar fan inte det ... har sjuk hosta, haft snart i 1 månad , och det skrovlar som fan när jag andas :( trodde först det var förkylningen som gått ner i halsen , men det kändes preics såhär sist jag hade lunginflamation :(! Så ska lyda Kayas mamma och gå och kolla upp det haha :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0