hemma - god natt ;D

2010-02-03 - 03:21:58

Hemma nu :)! och fy fan vad jag fryser , helvete hahahhaha ! tjugo över 11 hämtade Kaya mig så körde vi till BK och käkade King Wings , och runt 12 hämtade vi upp Anir, Agim och Kevin :) körde till Holma kullarna och jäääävlar vilka backar där va haha :p hur jävla höga som helst :P va inte där alls länge , det blåste way to much haha :p så vi körde till Pildammarna och krigade lite haha jätte trevligt :) sen satte vi oss vid isen och satt lite :p
När det blev för kallt åkte vi till Lockarp McD och drack varm oboy och snackade :) sen körde vi hemåt och nu är jag hemma :)  har nyss tagit av de kalla kläderna och nu ska jag krypa ner under täcket med Dina :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0