Sitter på vanliga datorn

2010-02-07 - 10:41:10


God morgon!
Sitter på vår ena stationära dator då min bebis gick på min bärbara igår så allting vände sig haha ? fattar ingenting och kan inte vända tillbaka det :( försöker få tag på pappa för att fråga men han svarar inte :p haha aja .. somnade runt 1- halv 2 igår , somnade mitt i smsandet hahaha (aa) aja . vaknade idag runt 9 , ut med Dina , gjorde våfflor till frukost , ut med Dina igen och nu sitter jag här :p kollade nyss busstider till mamma , eftersom vi ska hem till mormor och morfar idag för morfar fyllt år :)
Ikväll blir det nog bara plugg :( och dålig updatering imorgon för det är skola , och efter skolan ska jag träffa ****** :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0