Slööö dag =)

2010-02-16 - 20:44:53


Förlåt för den dåliga updaten men ja , så blir det när min bärbara bebis är sönder haha :p igår åkte jag iallfall hem till Marcus , vi gjorde inte speciellt mycket , träffade på hans lilla vove Diva , såååååå söt :) tog bussen hem 20 över 11 , kom hem och käka sen deckade jag :)

Idag började jag 13.20 med prov , men blev väckt av mamma runt 9 , så gick ut med Dina och gjorde vid mig lite snabbt , sen tog jag bussen till skolan 10.35 för de va god mat i skolan haha så käkade med josefina, Sandy & Karla :) sen satte vi oss i rasthallen och skämtade bort massa förflutet haha fan va roligt man kan göra något så sorligt :)! Hade prov som gick skit dåligt haha :p sen va jag kvar lite med Josse, Sandy & Karla och tog bussen hem runt 3 tiden . kom hem och har bara slöat i sängen hela dagen haha :D

Imorgon är jag ledig , får se vad som hittas på .. skulle egentligen träffa Marcus men får se för har fått tillbaka mina utslag och vill inte gå utanför dörren när jag ser ut såhär haha så we'll see :)!

                                                        






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0