Tråkig plugg-dag

2010-02-09 - 18:22:23


Bara gjort massa läxor och uppgifter hela dagen, tur att man är ledig ibland hahahaha :D ska snart göra klar inlämningen till Torsdag eller om jag fixar den imorgon , sen ska jag fixa lite på projektarbetet , se om det finns mer att göra inför lektionen jag & Fina ska hålla på torsdag och på fredag :) Annars vet jag inte vad som händer , André och CJ kommer kanske förbi sen och säger hej och träffar lilla Dina haha vi får se :)
Ingen aning om vad som händer imorgon heller ...

Aaaah Kaya, jag har sååååå mycket nyheter att säga till dig , kom hem så vi kan äta våra lovley KING WINGS och prata om allt , kärlek och ECUADOR ! Saknar dig , hoppas du har det underbart mitt hjärta! <3






Postat av: JENNIESTYLE

fin blogg! ;-)

2010-02-09 - 18:43:12
URL: http://jenniestyle.blogg.se/
Postat av: JENNIESTYLE

tacktack :-D

2010-02-09 - 19:11:58
URL: http://jenniestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0