Varit med Mimmi, och prata med Kayahjärtat

2010-02-10 - 22:28:56


Hej!
Ledig dag idag , sååååå skönt haha :D Tog bussen in till Maxi och träffade * och handlade mat till hemmet haha :) sen satt vi och pratade lite om allt möjligt under tiden vi väntade på min 32a som Mimmi även skulle sitta på :) satt där i ungefär 30 minuter, sen sa vi hejdå :* .. jag hoppade på bussen till Mimmi och vi åkte hem till mig :) Kom hem och jag började att laga maten direkt haha va över hungrig :) och Mimmi tyckte även om maten haha :D
Efter maten tog vi det lugnt, sen bestämde vi oss för att färga min underbara utväxt haha , så nu är den BORTA :D undertiden Mimmi la i färgen i mitt hår så ringde mitt hjärta mig enda från Ecuador! Kom hem hjärtat :(! pratade med henne i typ 1 minut, sen va hon tvungen att lägga på :( "bara" 9 dagar kvar :)!
Sen tittade vi bara lite tv och tog det extremt lugnt :p kvart över 10 tog hon 144an hem och jag satte mig här lite snabbt :) ska se om de finns mat kvar , annars lägger jag mig i sängen och smsar lite och tittar tv haha :)!
Imorgon blir det skola sen hem till * så tror inte de blir speciell bra update :) (inte för det är det nu heller men haha ja you get it :))






Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svaret på din fråga är nu publicerad och finns här: http://tescho.se/flytta-ner-infon-till-sidomenyn-design-1/ :)

2010-02-11 - 22:28:58
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0