2 januari 2010!

2010-01-02 - 15:10:55

God morgon världen!
Vaknade nyss , är öööööver död :( skulle egentligen sova hos Kaya men blev kaos så hon körde mig hem så sov hemma i min egen säng :)
Igår gjorde vi inte speciellt mycket åkte in till stan och käkade runt 11 , sen träffade vi lite olika folk lite var och där :) sen var vi hemma igen runt 3 tiden , kaos och Kaya körde mig hem , deckade dock inte förens vid halv 4 tiden men men ..
Idag har jag ingen aning om vad som händer , har iallafall lackat satan så ska verkligen få tag på
****** och snacka om allt verkligen , hatar när sånthär händer ... !

Killar, lär er en sak! ; snacka inte en massa , om ni inte kan hålla det ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0