äkta vänner

2010-01-14 - 17:15:01

äkta vänner är något man behöver men inte har många utav ... jag har många vänner , men väldigtäkta vänner .. Varför finns det så få utav dom? kan alla inte bara ställa upp för sina vänner i vått och torrt , och vara en äkta vän? Jag har haft många olika bra/bästa vänner , men jag vet vilka som är mina äkta vänner , och det är verkligen inte många.. vad jag kan komma på har jag FYRA stycken som verkligen är mina äkta vänner ... och dessa fyra älskar jag jag verkligen! dom har funnits där för mig i vått och torrt , vissa längre andra kortare tid .. jag hade en vän som jag verkligen trodde var en äkta vän , jag såg henne som en äkta vän i 5år , sen ändrades min uppfattning , det blev inte som förr , idag pratar vi inte med varandra , och det gör ont i mitt hjärta för jag älskar henne och hon var en som verkligen ställde upp för mig , men det var jag som förstörde vår vänskap , eller inte jag riktigt men en annan tjej som jag inte accepterar så jag valde att släppa denna vännen istället för att acceptera att hon umgick med denna andra tjejen ...
Men dom fyra vännerna jag har , dom sitter i mitt hjärta , och har funnits där för mig ! e i flera flera år sen dansen när man vart liten , en i 4 -5 år ungefär , en sen 2 - 3 år och 1 i ungefär ½ år , men dom alla betyder lika mycket för mig , på olika sätt ... dom olika är sig själv , ch jag älskar dom för att de är sig själv , de finns där för mig allihopa , och det är tre vänner jag verkligen inte vill förlora ! har börjat få mindre kontakt med hon ena , men jag vill inte de , vill vi ska vara som vi var i 2an .. i 1an snackade vi knappt med varandra , vi gick bara i samma klass , men i 2an fick vi en kontakt , en kontakt jag inte vill vi ska släppa redan , en kontakt jag aldrig vill att vi ska släppa <3! dessa fyra vännerna vill jag ha i resten av mitt liv , och jag tror verkligen att det kommer att bli så ... för de är äkta vänner , och äkta vänner stannar, förlåter, förstår och älskar varandra <3 Visst jag har många väldigt bra vänner med , men dessa fyra är de äkta vännerna jag har som jag VET alltid kommer att ställa upp för mig och jag kommer ALLTID att ställa upp för dom <3





Postat av: J

Det blir bra, vi har väl bara kommit i en jobbig situation, och i såna har vi varit i förr och du vet att det löser sig. Äkta vänner försvinner aldrig, allt vi går igenom bra/dåligt gör oss bara starkare. Äkta vänner accepterar varandra för hur dom än är, dom förlåter om man gör fel, så om det är någon som försvinner från dig så va det aldrig en riktig vän. Jag finns för dig natt som dag, jag stöttar dig för alla dina beslut, även om jag kanske hade varit emot dom egentligen. Så länge de sitter ett leende på dina läppar, mår jag bra. Älskar dig bebe :)

2010-01-19 - 22:47:24
Postat av: VANESSA SVARAR;

Jag hoppas verkligen att det blir som förr, för saknar dig. vi har inte träffats och umgåtts på hur länge som helst , vi pratar knappt med varandra längre, det är bara i skolan. på lovet pratade vi inte alls över huvud taget, och du är en äkta vän, en vän jag vill behålla. Jag vet om att du finns där för mig alltid , och du vet att jag alltid finns här för dig med, dag som natt oavsätt tidpunkt. Älskar dig med bebefina <3

2010-01-19 - 23:13:03
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0