barvakt idag

2010-01-30 - 10:30:49

Typ misslyckad kväll igår? vet inte hur ja mer ska förklara det .. Va på breeze , ganska nice , Träffade även på Peter :) , sen blev allt bara kaos .. Men men , satte mig på McD för att vänta in bussen , sen träffade jag på Alban så höll han mig sällskap tills 06.05 då min buss kom:)! Kom hem och mös lite med Dina sen deckade jag
Vaknade idag runt 10 av att mamma ringde , ska snart hem till Anna & RIckard för att träffa Måns och passa Matilda :)!



Postat av: F & Kristall

runt 200 =) jag ska dit o byta den måndag elelr tisdag för en knapp har lossnat, så du kan ju höra av dig om du ska dit o handla till dina =) Dem är helt underbara där, har en massa godis i lösvikt och underbar personal :D

2010-01-30 - 19:42:19
URL: http://prinsessankristall.blogg.se/
Postat av: F & Kristall

[email protected] =) men min msn villl tydligen inte skicka "vänförfrågningar" till mig :S facebookchatten ?

2010-01-30 - 20:29:28
URL: http://prinsessankristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0