bästa nyår !

2010-01-01 - 19:59:01

"God Morgon" 2010 aaaaaaah :D!!!!
Bästa NYÅREN någonsin jag loooooooovar :D hade helt jävla sjukt ball alltså :)! Kaya hämtade mig runt 8 , åkte hem till henne och satti hemnes rum i typ 20 minuter och drack ett över gott bål hennes mamma hade gjort :D sen tog vi 1an till södervärn , hämtade ut penger etc sen vidare till Kirseberg och festade satan :D fy fan va nice jag hade det jag lovar :D!!! Den bästa nyårn hitentills ! Satt uppe hos Sina , krökade och pratade en massa , många från Kirseberg man inte träffat på år och dar :D
tio i tolv gick ni ner för att titta på alla fina (och FARLIGA) raketer :) kvart över tolv fick man en liten nyårs puss av Oskar haha :) sen gick vi upp till Sina igen , över nice alltså kommer aldrig glömma denna nyår !! <3
Tio i 2 tog vi bussen in till stan , och ja jävlar vilken kö det var in till breeze shit alltså helt sjukt :o Gick fram till vakerna och slapp kön (a) In och släppte loss TOTAAAAAAAAALT :D!!! Pratade en massa med Marcus med :)
Klockan 5 stängde de , gick till McD och snackade med en Spanjor som Kaya hade raggat upp :D sen till BK och käkade KING WINGS :D!! Sen gick vi till Hipp och hälsade på lite folk och tog taxi hem till ****** och badade jacuzzi och drack skuuuuumpa ;) Deckade klockan 9 :)

Vaknade idag klockan 3 , haha GOD MORGON 2010 var det första Kaya sa haahhaha niiiice :D
Kaya --> centrum och handlade PIZZA , sen hem till mig och käkade och tog det lugna puckar , för det behövs idag ska jag lova dig haha :D Och nu ligger vi här hemma hos Kaya, bredvid varandra i sängen med varsen dator i knäet - Sooooocialt :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0