dans dans dans dans :D

2010-01-16 - 01:26:02

Hej!
första och antagligen sista inlägget idag haha :p men som sagt , mycket mycket mycket dans denna helgen haha , så kommer nog att bli ett inlägg / dag faktiskt :)
Hade skola idag iallafall , riiiktigt dryg .. sen åkte jag & Kaya hem till min mormor och var där lite , sen till söderkulla och pratade lite med Jocke , sen till Lockarp och skulle tanka ... sen körde vi till Dansakademin och satt i bilen en liten stund :)
Kvart i 4 gick jag upp , anmälde mig där och fick mina häftiga afro power dance kläder haha :D sen gick jag och fixade mitt hår , stort som fan skulle de vara men körde bara på stort idag när det endå bara var genrep haha :D skippade sminket så det inte skulle bli några komplikationer , kör det på det till showerna istället :) Sen körde vi igenom HELA SHOWEN , och fy fan vad jag älskar Michael Jackson danserna <3 och killen är ju bara såååå sjukt grym :o körde igenom showen två gånger , och fixade massa detaljer etc. Slutade inte förens halv 12 idag , sen skulle vi städa , så tog bussen hem 10 över 12 , drygt som fan haha :p
Kom hem , och gjorde pastasallad till imorgon :D och lite fix .. nu sitter jag i min säng , med min mjölk och lite chips haha :D ska inte äta för mycket så man blir svullen imorgon haha , ska dansa med en liten tygbit runt brösten (Y)

Nej , nu ska jag starta tvn och äta lite gott (a) hörs imorgon , någon gång under dagen eller kvällen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0