DINA <3

2010-01-27 - 16:34:48

Kaya kom hem till mig och vi käkade frukost , sen körde hon, jag och mamma till Kirseberg för att titta på min lilla vove :) Kom upp och lovar att jag fastnade direkt för henne ! satt och pratade och lekte med alla hundar hon hade där hemma :) Sen skrev jag på papprena och tog med mig min lilla Dina (efter min saknade Dino) ut i bilen för att köra hem :) Körde in om Ö&B och handlade lite , sen till JägersZoo och handlade lite sen hem och lämnade av mamma hemma .. Sen körde vi hem till Kaya och visade lilla Dina för hennes mamma och hund =) sen iväg och tanka , sen hem till nya hemmet =) Lilla hjärtat sprang runt överallt haha och nu ligger hon i sin lilla säng och sover :)!
Och jag & Kaya sitter i köket och pluggar satan i gatan :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0