Home :D!

2010-01-10 - 18:43:54

HEJ! jag är tillbaka :D!!
Har varit i Trumparp och bara tagit det lugnt och glömt bort alla mina problem och tankar om livet och kärleken och vänskapen med alla :) Tagit det lugnt och bara varit :D! Vi har varit i VÄle i Helsingborg och vi hr rivit hela köket och bara umgåts haha :D har även ridit lite igår :)!
Igår tog jag & min syster tåget från Teckomatorp till Malmö runt 8 , 10 i 9 hämtade min saknade Kaya oss på centralen :) åkte till BK , sen till mcD , sen hem och ner i duschen DIREKT haha :P!
Sen klädde jag på mig och gjorde vid mig lite , Kaya kom sen och hmtade mig så körde vi till Oxie Centrum och mötte upp pojkarna Agim, Anir och deras kompis jag tyvärr glömt namnet på :$
Vi åkte hem till Kaya , tittade på någon maffia film , faktiskt jätte bra haha :p sen efter filmen snackade vi en massa , och de berättade massa hemska historier från Balkan och sånt haha :D hade skit trevligt och roligt med pöjkarna och Kaya :)
Klockan 4 begav de sig hemåt och vi startade Avatar , men jag tittade i typ så 15 minuter , sen deckade jag hahaha :D
Idag vaknade jag runt 12 tiden , Kaya sov fortfarande .. slumrade till lite då och då , och klockan 2 gick vi upp för att äta haha :p käkade och tog det lugnt , tittade på Student klänningar :D sen åkte vi och handla , sen till hennes mormor och fixade Kayas foton :) sen körde hon mig hem och nu har jag nyss ätit :)! GOtt var det haha :D stek och potatis - muuums

Nu ska jag nog hem till Kaya idag , ja ska jag haha :p ska plugga lite :) får se va vi mer hittar på :p imorgon
är det back to fucking school :( haha riiiiiiiktig ångest! mest för vissa personer som går på den jvla skolan , och sen för alla jävla lektioner, tidiga morgnar, prov och mög :(


ööööver gammal bild på mig haha :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0