Onsdag den 13e januari :)

2010-01-13 - 12:06:03

God morgon / Hej
Haha :p ja , jag har redan varit i skolan idag :p vaknade 7 av mitt alarm , somnade om och vaknade halv 9 av att syster kom in i rummet , skit bra , så gjorde vid mig och sen pluggade jag lite smått , tog bussen till skolan och "pluggade" där haha :P fick även sällskap av Victor :) sen till skolan , in och skriva prov , sen träffade jag josse och compani haha på deras rast :) Tog bussen hem klockan 11 , på bussen satt mamma så åkte hem med henne :)
Nu liger jag i min säng , har nyss ätit lite lunch :D Tjugo över ett blir det skola igen , ha kommunikation sen ska jag vara barnvakt till min lilla Vilda Tilda :) <3

jag just nu :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0