fest ikväll :)

2010-01-22 - 16:25:26

Hellu !
idag var det dags för skola igen , sen efter skolan satt jag kvar med Sofie och fixade vårt arbete , vi ska ses på söndag med och fixa resten imed det ska vara klart på måndag och vi fick det idag haha :p
sen åkte jag hem , åkte med Sofia :) och på bussen är det en tjej som blir "bestulen" på sin väska med plånbok mobil allt , endå helt synd :( så tog sin lilla tid , precis hållplatsen innan vi skulle av haha typiskt ?
komhem , och har pratat lite med min moder :) och nu sitter jag i mitt rum  , ska snart göra vid mig till Filips 20-års fest ikväll:) ska bli trevligt att träffa pojkarna igen :)!

... så nu blev jag irriterad och arg , får se hur detta blir ..................




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0