God morgon !!

2010-01-06 - 14:59:07

God morgon världen!
Vaknade idag av att jag blev bombad av sms och samtal av syster, mamma & pappa .. jag vaknade inte imed min mobil va på ljudlös men så ringde någon hem , och den ring signalen är inte att leka med så vaknade och tittade på mobilen - ojdå! Aja , är uppe nu , skulle nyss börja packa , men nu ska vi tydligen inte hem till pappa i Trumparp ? tråkigt , saknar syster och pappa <3
Så idag vet jag inte alls vad som händer iallafall , har iallafall skickat iväg ett "argt-sms" haha , nej men ja , jag tänker inte springa runt och vänta på något jag kanske inte får ...


Nyår , en av de bästa dagarna i mitt liv <3
då man även blev storblåst av "han"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0