hektisk dag :p

2010-01-25 - 22:26:45

ojoj , jätte dålig up-date idag men har inte varit hemma haha (a)
somnade runt 2 igår , ångest , och hade glönmt sätta igång ljudet på min mobil så vaknade inte av larmet , ännu mer ångest , och min syster väckte mig 20 minuter innan bussen gick , sjuuuukt ångest ! Iallafall , kastade på mig kläderna samtidigt som jag borstade mina tänder haha :p sen tog jag bussen till skolan , träffade Sofie och skrev ut vårt arbete sen hade vi liten disskussion om utvecklingsstörda i människor i behov av stöd-kursen , och det gick bra :) sen tråkiga lektioner , sen min värsta lektion - RELIGIONS KUNSKAP DÖDA MIG ! men vi slutade klockan 2 , så träffade Kaya , sen körde vi och fixade med pengar etc, sen hämtade vi upp Majlinda och Dana och drog till Entré och gick runt lite :) sen till Nova Lund och var där ett bra tag :) Tillbaka till Malmö, lämnade av tjejerna sen in till stan och träffade André och CJ och käkade på BK haha så blir inget sånt inatt :p
sen hemåt - ångest - Kaya blev sur och vi hade racing hem haha (a)
Kom hem , la mig i sängen , och här ligger jag nu hahaha :D efter detta inlägget ska jag ner för att duscha , jadå :) sen slöa ännu mer i sängen .. och imorgon blir det plugg plugg plugg för hela slanten !

UTGÅNG PÅ FREDAG MED TJEJERNA , LÄNGTAR SOM FAAAAAAAAAAAAAAAN :D!!


Min & Kayas lilla kompis i hennes bil :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0