hemma hos pappa i trumparp

2010-01-23 - 22:12:23


sitter hemma hos min pappa nu , i vardagsrummet och tittar på svt2 , har bara några dåliga kanaler här hemma , får inte boxen att fungera haha :( idag har vi varit lite varsom , pappa hämtade oss runt 2 tiden , och vi åkte till IKEA och lite andra affärer , var hemma runt halv 6 - 6 tror jag ? och vi har inte gjort alls mycket , tittat på tv och ätit mat ...
Jag tänkte överföra lite musik och sånt till min nya mobil men det funkar fan inte , så har skickat lite låtar över Bluetooth från min andra mobil som jag för övrigt ska sälja =) och nu märkte jag för någon minut sedan att jag har glömt min laddare hemma :O :'( aja , va ska man göra , får ta min vita sålänge annars , men vill verkligen inte det helst :(
Nu ska jag titta på 2an? ngt polis program , och kränga chips (a) skål för den tråkigaste lördagen på länge :*








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0