hemma igen .

2010-01-30 - 20:58:03

Hejsan !
Sitter hemma i soffan med godis, chips och cola - tjugge varning ? haha nej skoja men ja :D Varit hemma hos Anna och Rickard hela dagen och passat Matilda och umgåts lite med Månsan :) Sov även en liten stund i soffan undertiden Matilda vilade och Dina sov i soffan bredvid mig haha , sociala vi var mot måns då :)? haha :p Matilda blev helt förälskad i Dina och kallade på henne hela tiden för att leka haha :p
Fick en Bacardi Razz som tack , eftersom de var i Danmark , och blev körd hemt :) satte mig i soffan och käkade och nu kränger jag haha (a) Just ni tittar jag på Robinsson ? haha fråga mig inte varför men mamma satte igång det för hon ville inte titta på Baymatch haha :p


Haha tydligen var inte min lilla bebis 75% chihuahua 25% papaillon
utan hon var 25% dvärg pincher haha ?
Aja , hon är lika söt endå:)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0