Hemma igen :)

2010-01-10 - 23:41:17

Hemma igen :)!
Kaya kom och hämtade mig så åkte vi hem till henne för att plugga , haha gick ju BÄST ? pluggade litegrann sen letade vi efter ett skrik rosa linne , någon som vet en affär som har det i MALMÖ !?! ska iallafall åka in till stan med hjärtat imorgon efter skolan , innan dansen , och försöka hitta ett inför showerna i helgen :) sen pratade vi massa om dansen nästa år och sådant :) sen blev det till Söderkulla poch hämtade keps till showen sen BK (- as usual :$ )
Hem till Kaya igen och sitta haha nej men ja ta det lugnt :p sen körde hon mig hem :)
kom hem för att sätta mig i sängen med datorn , men mamma har okoperat min säng hha :P men trängde in mig i kanten och här sitter jag nu :) Ska snart sova , kommer fan inte komma upp imorgon ÅTTA på morgonen :o vafan :( haha men men , va ska man göra , bara 5 månader kvar till älskade och efterlängtade STUDENTEN aaaah :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0