hemma nu

2010-01-28 - 16:34:46

Hemma nu! kom inte hem till gammelmormor för nyckeln fungerade inte för mig som jag ville haha :( så åkte hem med Kaya och ligger nu i min säng med Dina bredvid mig sovandes :)
försöker även få tag på T..... , fungerar inte så värst bra :(!!
Nu blir det snart plugg plugg plugg :(



Postat av: lisa

"På fritiden dansar jag för fullt, både nykter på min dansskola Dans Akademin och full på uteställen, haha!" HAHAHA! OMG, skämmig du är bruden!

asså är du 12 eller? tro man skriver så när man är 18, phoooooooooow!

2010-01-28 - 17:37:53
Postat av: VANESSA SVARAR;

HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHA , någon har inget sinne för HUMOR kanske :D?

2010-01-28 - 19:06:59
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0