home ..

2010-01-20 - 23:45:45

Hemma!
käkade och sådant här hemma , sen kom Kaya och hämtade mig :) så vi åkte och tanka , sen till BK i Mobilia och hämtade upp the boys haha :D körde till stan och satte oss på Espresso House och hade det trevligt :) vid tio när de stängde satte vi oss i bilen , körde och handla , sen till BK i Mobilia (haha) för Kaya blev hungrig :) så blev att vi satt där ett tag och käkade och snackade :) klockan 11 sa vi hejdå till pojkarna och körde hemåt :)
Nu ligger jag i min säng , och fixar läxan tills imorgon , egentligen grupparbete , men jag passar inte in i min nya klass , så kör för mig själv på detta :) ska leta efter en Narcissistisk reklam? Blir nog att jag tar en reklam om VICHY kräm , haha vet inte om det är rätt men tror och hoppas det haha :D?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0