i skolan , jadå :(

2010-01-11 - 12:38:05


hallå hallå!
Sitter i skolan och har lunch ... somnade 3 inatt och skulle upp klockan 8 , vafan riiiktig ångest att vara tillbaka i skolan , vill ha lov , vill sova , vill njuta , vill festa haha nej men ja ångest :p inte festat på 1 vecka nu , inte varit ute sedan nyår och kan inte festa denna helgen heller haha :p denna helgen kommer gå åt dans, film, sova , dans , sova , dans , sova , skola hahahhahaha döda mig :D
Längtar som fan tills dansuppvisningarna i helgen , men tiderna dödar mig :( På fredag är det dans från 4 eller 5 till 12 , sen lördag 10 till 12 med en show , söndag 10 till 11 med 2 shower .
haha kill me please :)?
nej men nu ska jag inte tjata , sitter med lilla Jonathan bredvid mig , som läser detta och tycker jag är jätte tråkig haha :D nej nu skrattade han :D
Nej men ja , stan idag efter skolan , ska hitta ett jävla linne till uppvisningen , och strumpebyxor , finns det nätstrumpebyxor i hudfärgat ? helt ärligt alltså haha :D nej men jaaaaaaaaaap :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0