käk , stan , sängen :p

2010-01-05 - 00:52:52

Hemma igen =)
Kaya kom och hämtade mig , så körde vi till Christoffer och lämnade Etagé biljetter (: sen till Mobilia och tjockade oss hahahha (a) tillbaka till Oxie , hämtade fler biljetter hemma hos Kaya , hämtade upp Christoffer och körde till Stortorget , släppte av Christoffer med Danne, Alex mfl och gav Danne fler biljetter :) sen körde vi hemåt , och här ligger jag i min säng , ont i min navelpiercing som fan , helt jävla sjukt ont alltså :( aja , nu ska jag inte klaga mer (A)
Tittar på 2 ½ men och skrattar satan haha , jag lovar jag älskar det programet :D!

Och du lilla gumman , jag skiter i din jävla fucking åsikt , sluta läsa min blogg så är du jävligt gullig !
och du vet precis vem fan du är , så ta åt dig!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0