mycket dans <3

2010-01-15 - 00:00:08

I'm home!
tog bussen innan 20 över 6 mot dansen , dansade Pussycat dolls Accessory i ungefär en timme , repeterade och fick mina kläder godkända :) sen ick vi upp till AFRON :D fan va nice det var alltså helt ärligt , 3 timmar Afro :D känner mig som en helt ny människa , all min överskotts energi jag bara hade slarvat bort annars la jag ner och ja jävlar va man brännde kalorier jag looooovar haha :D körde den inför en annan grupp med och de tyckte vi var grymma :D tycker om att vi bara är 9 personer i Afron , blir för mycket och för klyddigt annars (a) fick även se Afro dräkterna , haha jag kommer dö :( alla kommer se mitt fett dalra omkring vafan haha :( magen är helt bar och vi har en "hula-hula" kjol haha aja , Gilla läget ;)
Fick sluta halv , så kom Kaya och hämtade mig så åkte vi till stan en snabb runda sen åkte vi till Nobel och hämtade upp mamma som slutat jobba sen hemåt :) jag gick DIREKT ner i duschen , haha förlåt men har inte svettats såhär mycket på flera år haha nej men nästan faktiskt , helt sjukt var det :D sen kom jag på att jag måste ha matsäck med mig , så underbara mamma fixar kycklingsallad till mig nu <3

Denna helgen kommer bli riktigt kass uppdatering , bara så att ni vet ... Imorgon har jag skola till 3 , men ska gå 1 , åka och lämna biljetter etc. sen ska jag vara på dans akademin någon gng från 4 eller 5 , till runt 11 tiden , så kommer vara hemma typ 12 ? sen ska jag upp på lördagen och vara på Palladium uppe i stan klockan TIO ! och vara där tills tolv på natten , ska även ha en show under lördagen :) sen hemåt , vara hemma kanske 1-halv 2 ? och på söndag ska jag vara på Palladium klockan 10 igen , ha två shower och sluta mellan 11-12 på kvällen . Sen skola på måndag , så kommer verkligen INTE att uppdatera mycket!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0