sitter i skolan!

2010-01-26 - 14:55:48


Halluuuuu
Sitter i skolan nu , försov mig idag igen - LYCKAT !?! aja , till skolan och hade svenska B , skit tråkigt och höll nästan på att somna , sen hade vi håltimme från 10 till 5 i 12 då vi bara skulle säga hej sen vidare till tjugo över 1 haha :p satt och krängde godis med tjejerna i klassen haha :D när jag kommer hem lägger jag upp en bild på hur tjockis-aktigt det såg ut :D Sen dags för Människor i behov av stöd , tycker faktiskt om den kursen men inte proven och läxorna :p tittade på film om Autism idag , faktiskt bra :)
Slutat nu , sitter i biblioteket med Mallan , har fått massa papper och packat min väska tills min leidga dag imorgon då dagen ska bestå av PLUGG ångest haha :(






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0