sitter i skolan ...

2010-01-12 - 12:17:23


hej!
sitter i skolans bibliotek och har det sjukt jävla tråkigt ! jag verkligen hatar måndagar och tisdagar , för då är min klass den enda klassen som har lunch , har inte lunc med C-klassen elelr med Fritids klassen , och jag umgås inte precis med dom i min klass heller haha men men , då hamnar man här istället .. Sitter här ialalfall , Kaya har rast 10 över 1 och c-klassen ska väl ha det nu närsom tror jag ?
Slutar klockan 3 idag , sen hem och plugga sönder mig till provet imorgon i Förskola, Skola, Fritidshem , som jag för övrigt inte läst en enda gång och inte fattar ett skit utav haha :( bra att det bara är 7 sidor det är prov på haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0