Skola idag :( fest ikväll :)

2010-01-29 - 16:02:33

Hej!
hade inte tid att skriva imorse så blev nu istället :) skola idag , åkte med Kaya till skolan och lämnade lilla Dina hemm , första dagen hon var hemma idag fyyyyyy :( hade lektioner bla bla bla, tråkiga som vanligt haha men var ovanligt aktiv de två sista , dock inte speciellt mycket om just de vi pratade om haha :D
Fick sluta tidigare så gick ner till Sofielund med Sofie, Malin, Sandra och Adisa :) tog 144an med alla utom Adisa , de hoppade av på Jägersro och jag fortsatte hemåt till min lilla bebis :D Hon var helt galen när jag kom hem , hoppade och pussades haha jätte gulligt ju <3 En liten runda ute men Dina frös för mycket, och ville bara hem eller upp i famnen och pussas ...  så den blev bara kort lite runda idag :)
Nu sitter jag i sängen ska starta tvn nu , och Dina ligger mellan benen på mig och halvsover , jätte sött :)
Ikväll blir det party party , och hoppas att sunkarna följer med ikväll :)!


Dina & Syster , två av mina guldklimpar i livet <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0