slutade halv tolv :D

2010-01-14 - 13:50:23

Hej!
Var barnvakt igår hos Matilda :) kvart över nio ungefär kom resten hem , satt och snacka lite , sen körde Rickard mig hem , hämtade även upp mamma på vägen :) Kom hem och direkt kom Kaya och hämtade mig :) Vi åkte till sofielund och träffade Nasim snabbt , sen till Mobilia Burger King och käkade KING WINGS haha :D Pidde kom ven dit en liten stund :) sen körde vi till Lorensborg , till Mobilia igen och lämnade Pidde sen åkte vi hemåt :)
Kom hem och la mig i sängen och tittade på tv och satt vid datorn , orkade bara inte skriva :)

Idag skulle Kaya komma och hämta mig kvart i 9 , vi båda vaknade 5 över halv 9 haha goodie :D men men , åkte till skolan , kom fram fem över 9 , och jag började halv 10 så ringde till Tandläkaren och bokade en ny tid då jag missade min förra haha ojdå (a) Sen hade jag & Josse handledar möte om projekt arbetet :) sen hade jag tråkiga lektioner , men min Foto lektion var inställd så slutade HALV TOLV :D gott haha :D var i skolan och "käkade" (satt med dom andra när dom åt haha) sen blev de massa klydd med flaket ... Sen åkte jag hem med Kaya ..
Nu stter jag i min lilla säng haha :D har städat rummet lite snabbt och packat ihop mina show kläder :) ska få godkännande för dom idag :p sen blir det dans senare idag i fyra härliga timmar :D från 19 - 23 :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0