trött

2010-01-21 - 18:27:26

Ja , idag var det dags för skola igen :( redovisningen gick faktiskt ganska hyfsat haha :D och sen hade vi bara FOTO lektion i 3 timmar , tråkig var den men ja , gjore inte speciellt mycket bara tittade på massa bilder vi elever tagit haha :p sen fick vi rösta fram en "bästa bild" som 2orna fotat :p Slutade 3 , åkte hem och la mig i soffan och deckade ett tag haha :p
Nu ligger jag i min säng och tittar på "how I meet your mother" haha , lovar dom är över balla :p blev inget träffa Christoffer idag , ett missförstånd men lugnt för mig :) är endå sjukt trött haha orkar knappt röra mig :P

och för att redogöra för lite folk , jag har inte träffar femtioelva personer efter Anes haha , killnamnen i min blogg är mina killkompisar ;) har träffat Christoffer , that's it eftersom allt blev knas med ****** räknas inte det :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0