trumparp (mp)

2010-01-07 - 01:29:20

Jag åker till Trumarp imorgon , så kommer inte att uppdatera något under tiden jag är där då vi inte fixat internet där hemma ännu , och kommer endå finnas sååååå mycket att göra där hemma haha med hästar och bilmeckning och allt :D jag ska bara vara och inte tänka på omvärlden alls :)! Off från datorn , men mobilen har jag fanta mig med mig hahahahhaha :D så mycket från omvärlden klarar jag mig ju inte (aaaa)
Vet dock inte om jag stannar tills på fredagen bara , eller om jag åker hem på lördagen , men det får vi se då ju :D ni som har mitt nummer kommer endå att få tag på mig , kommer nog dock vara lite off haha :D


liten del av allt ute i Trumparp , eller som pappa
vill vi ska kalla det Pettersminne ,imed själva
gården heter så haha :D men jag tycker det
är så sjukt off , och Trumparp låter lite
längre bort ifrån allt annat haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0