Vildis Tildis <3

2010-01-03 - 19:21:40

Hej!
Ligger hemma i min säng , åt nyss mat haha , inte det godaste nej fy tusan :P mamma hade över nojja för Fiskpinnar !?! haha vafan:p så blev det idag , njaaaaa hqhaha :p
Har varit i stan heeela dagen med mitt lilla hjärta <3 fikat på espresso house , och kollade runt i massa massa affärer :) Träffade även på älskade släkten från Afrika uppe i stan :D haha dom frös som små kaniner :D visst det var kallt , men de va verkligen genomfrusna hahaha :D
Runt 4-5 (?) tiden åkte vi hem till Tildis , och jag hittade haha med mitt lokalsinne=noll :D endå har jag aldrig varit där innan , de e fan skills på det haha :D Jag LOVAR jag vill bo i deras lägenhet när jag flyttar hemifrån! Fatta vad fint där är och vilka fester haha :D aja . sen blev jag körd hem och har hjälpt mamma en massa hemma med mat etc :)
Nu segar jag i sängen , ska ner i duschen närsom haha :D Ikväll blir det niiice hemma fest i Södervärn igen , jarå :) haha nice price :) ush nej , ska fortsätta planera dagen nu , sen duscha :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0