08.52 är klockan, och syster blir 17 idag :)<3

2010-07-27 - 14:52:41

God morgon! klockan är 10 i 9 här hehe :)

GRATTIS SYSTER PÅ 17 ÅRS DAGEN , JAG ÄLSKAR DIG ! <3

Förlåt att jag inte skrev mer inlägg igår , men det fanns inte tid nog att hinna skriva ett helt inlägg haha :p
Efter det förra inlägget så packade jag upp alla kläder och satte min fina ram på nattduksbordet<3 en ram med bilder på André, Vera, Emma, Dina, Mamma, Pappa och Josefina :)<3 efter det så kämpade jag för att få Dylan att sluta gråta för jag skulle hoppa in i duschen haha :p Så fick sätta han i en hopp-leksak eller något sådant haha :p
Efter duschen så blev det lite mat för Dylan och jag gjorde vid mig sen begav vi oss ut i VÄRMEN haha fy fan va det var kvavt/varmt haha äckligt ju :p så blev bara en liiiiiten runda i området :) efter det lekte vi vidare i vardagsrummet haha :p Dylan somnade igen och jag passade på att städa undan lite i vardagsrummet haha :p
Bara en liten stund efter att Dylan hade vaknat igen så kom Ryan hem , så då passade jag på att starta datorn för att säga godnatt till älsklingen och mamma :) hehe över skummt att säga god natt när klockan var 5 på dagen här haha :p
Efter det så kom Ylva och vi bara slöade lite , sen beställde vi Chinese food haha :) så jag & Ylva körde och hämtade maten och handlade lite vatten till Dylan eftersom man inte ska dricka mycket av kranvattnet haha :p sen hem och käkade , gott som satan var det :)

Efter det så var klockan typ 8 , och jag somnade halv 9 (halv 3 svensk tid) i soffan haha , märks att jag inte har vant mig vid tiderna ännu , jobbigt är det haha :p
idag vet jag inte riktigt vad som händer , ska bli ännu varmare än igår så får se om vi går ut eller inte :) sen ska jag med Ylva och handla senare idag :)

NU ska jag iallfall ta något att äta , sen om 1 timme ringer mamma hit och älsklingen kommer antagligen in på msn :D <333

Lägger in alla bilder från resan/området/tiden jag varit här senare :)!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0