1 Juli! , 24 dagar kvar ...

2010-07-01 - 14:29:04

1 Juli 2010 , Redan Juli månad , Juni har gått så sjukt snabbt :o snart redan 1 månad sedan jag tog STUDENTEN vafan ju :D och nu när det är Juli, så är det bara 24 dagar kvar tills jag lämnar allt och åker till Boston, USA...

La inte in bilderna igår , för jag orkade inte haha (a)
blev lite kaos och så igår :( men det löste sig<3

Vaknade idag lite över 9 , låg kvar och bara segade ihjäl i sängen haha , sen vid 11 satte vi oss i bilen till Ribban så jobbade André och jag gick lite med Dina och käkade DAIM-GLASS :D haha :p
sen körde vi hem till mig , jag lämnade Dina och bytade om sen gick vi en runda , vi kom ner till stan och sen tillbaka haha :p Sen skulle André jobba så jag gick hem till min Dina :) Hade fått ett brev från Folksam , fick tillbaka 775:- på Dinas försäkring :D Och syster bad mig att öppna hennes brev om hennes gymnasie intagning, hon ville gå Frisör istället för Barn&Fritid hehe :p OCH HON KOM IN PÅ SITT FÖRSTAVAL :D FRISÖR - JÖRGEN KOCK & FRANSUELL GYMNASIET :D är så sjukt glad för hennes skull :)

Nu ska jag lägga in bilderna på datorn , och sen lägger jag upp lite här , Dagens Outfit kommer också snart :)
Ikväll blir det liten myspys picknik med Hjärtat ute vid brofästet <3 Han & Jag var ofta ute vid Brofästet i början när vi började att träffas :)

Just nu , bloggande, facebook och Amsn :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0