22.15 , dags att sova :)

2010-07-31 - 04:15:41

Nej , nu tror jag faktiskt att jag ska sova haha :p är sov-redo och ligger i sängne och JUST NU är klockan 22.15 :)
Idag blev det hämt mat, faktiskt gott hehe jag tog kyckling och pommes , men pommesen var vanliga strimlade potatisar hahahha men det var gott endå :) efter det har vi bara suttit i det ena vardagsrummet och tittat på TV :)
Imorgon blir det först Baby-Swim , sen stranden :) men tror inte Ryan följer med för han håller på att renovera deras ena badrum och han vill få det gjort hehe :)
Och på söndag blir det antagligen en shooping-runda med Ylva :) ska göra mycket klipp, och skämma bort mina nära & kära (a)

Nej , ska sova nu hehe (a)
Sov Gott Mina Läsare :)!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0