4 dagar kvar ...

2010-07-21 - 11:11:48

Dålig update igår, tror det blir ännu värre idag och helgen kommer det knappt bli någon updatering alls , isåfall bara Mobilblogg :)
Somnade ganska tidigt igår faktiskt för att vara mig , gick och la mig redan vid 1 - halv 2 :) oh somnade direkt haha :D
Vaknade idag halv 8 av att hela kudden vibrerade för min underbara pojkvän skrev ett god morgon sms , la tillbaka mobilen och skulle somna om då får man ett till sms av hjärtat haha (A) men somnade om och vaknade för inte för längesedan :) Dina ligger fortfarande och sover haha så snart får jag väl gå ut en runda med henne för tror hon vaknar snart hehe :p
Idag på dagen vet jag inte riktigt vad som händer , kanske träffa Feliciah och ta en långrunda med hundarna :) men men vi får se =) vid 4 tiden kommer pappa så ska vi träffa kusinerna och cykla dressin haha =) (Dressin cykling är när man cyklar med en specialbyggd cykel på tågspår som är avstängda :)) Det blir mitt lilla hejdå till pappa, Marie, Emma, Thomas, Wanji, Tuza och Tyra Kazuri :(<3

Sen ikväll ska jag förhoppningsvis träffa min pojke om det hinns <333

Dressincykling


4 korta dagar kvar ..
Postat av: Josephine

Nu är finalisterna av veckans blogg ute! blev du utvald ? :)

2010-07-21 - 12:48:18
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0