Ar i USA ..

2010-07-26 - 14:56:30
God morgon! Har ni sovit gott :)? Tyvarr har inte jag det , svart att somna nar man saknar sina nara sa mycket redan <3
Har ar klockan nu tio i 9 pa morgonen och jag vaknade halv 8 for att Ylva skulle beratta lite om hur det fungerar har hemma :) Nu ligger jag & Dylan pa rummet nere i kallarvaningen som jag bor i och han sover , ska snart smita in i duschen :) Idag ska har bli over 35 grader , hehe nice ..
Vinkade av allihopa igar vid Svagertorp, och det blev mycket tarar fran nagra hall , jag ska snabba mig hem till er <3
Vi akte vidare till Kastrup och checkade in och sadant , sen handlade vi lite dricka och choklad haha :p efte rdet blev det att ga in i flyget , tyvarr satt inte jag med Ylva & Dylan sa jag fick resa sjalv :( men det gick bra , satt i en hog klass sa flygvardinnorna var mycket trevliga . Jag bestallde in en Fruktsallad som var oerhort acklig haha :p Sen landade vi pa Island for att vanta 2 timmar pa nasta flyg. Dar mobilbloggade jag men sag nu att det inte kom fram tyvarr :(
Vi hoppade sedan pa flyget till Boston och da hamnade man i 1a klass , hehe hur nice ar inte det da ? blev god kyckling och ris , sen lite snacks och kaka och sadara =) Nar vi landade i USA blev man totalt utfragad av sana vakter , dom skrammde mig verkligen haha rovhal :( men det gick bra och jag fick komma in i landet =)
Vi blev hamtade av en Fin Lincon (stavning?) som korde oss hemtill Ylva :)
Pa vagen sag jag de sjukaste som jag har sett i hela mitt liv , vafan ar detta for land hahaha .. ! 5 filer pa vagarna , jumbo stora biler och husen ska man fan inte snacka om :o!! Vi korde i kanske 30 minuter ? och vi korde bara igenom TVA ynka trafikljus haha .. Nar vi kom hem till de visade hon mig runt sen var jag helt dod , haha klockan var lite i 3 pa natten hemma nar den bara var 9 har haha :p men holl mig vaken till kanske halv 10 haha :p

Vaknade idag halv 8 har som sagt , och idag ska vi nog ut och ga en runda , men ska forst packa upp mina saker och ta en dusch .
Men NU Ska jag fortsatta prata med min saknade pojkvan pa msn <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0